سفارش تبلیغ
صبا ویژن

محتوای وصیت نامه

وکیل پایه یک دادگستری در مشهد

وصیت نامه محمدعلی جناح ، گزیده
هر فرد بالای سن اکثریت و دارای "ظرفیت وصیت" (یعنی عموماً دارای سلامت عقل است) می تواند با کمک وکیل یا بدون آن وصیت کند.
محتوای وصیت نامه
محتوای مورد نیاز بسته به حوزه قضایی متفاوت است ، اما به طور کلی موارد زیر را شامل می شود:
وصیت کننده باید خود را به وضوح به عنوان وصیت کننده معرفی کند و وصیت نامه در حال انجام است. این امر معمولاً "انتشار" وصیت نامه نامیده می شود و معمولاً با کلمات "آخرین وصیت و وصیت" بر روی سند تأیید می شود.
وصیت کننده باید اعلام کند که تمام وصیت نامه ها و مقررات قبلی را لغو می کند. در غیر این صورت ، وصیت نامه بعدی فقط تا حدی که ناسازگار باشند ، وصیت نامه ها و مقررات قبلی را لغو می کند. با این حال ، اگر وصیت بعدی کاملاً با اراده قبلی سازگار نباشد ، اراده قبلی به طور ضمنی کاملاً باطل تلقی می شود.
وصیت کننده ممکن است نشان دهد که توانایی تصرف در اموال خود را دارد ("سالم") ، و این کار را آزادانه و با اراده انجام می دهد.
وصیت کننده باید وصیت نامه را امضا و تاریخ گذاری کند ، معمولاً در حضور حداقل دو شاهد بی علاقه (اشخاصی که ذینفع نیستند). اگر س aالی در مورد نزاع طرفین وجود داشته باشد ، ممکن است شاهدان اضافی وجود داشته باشد ، که به آنها "فوق عددی" گفته می شود. برخی از حوزه های قضایی ، به ویژه پنسیلوانیا ، مدتهاست که هرگونه شرط شهادت را لغو کرده اند. در ایالات متحده ، لوئیزیانا هم نیاز به گواهی دو شاهد دارد و هم محضری توسط دفتر اسناد رسمی. وصیت نامه های هولوگرافیک عموماً نیازی به گواهی معتبر ندارند ، اما بسته به حوزه قضایی ممکن است لازم باشد بعداً صحت امضای موصی اثبات شود.