سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قانون وصیت نامه

وکیل پایه یک دادگستری در مشهد

بخش 2 قانون وصیت نامه 1959 [13] وصیت نامه را به عنوان "اعلامیه ای که قصد دارد اثر نیتی موصی را در رابطه با اموال وی یا سایر مواردی که مایل است پس از مرگ او اجرا شود" و شامل یک وصیت نامه ، کد مشروط و قرار ملاقات با وصیت نامه یا با نوشتن در ماهیت وصیت در اعمال قدرت و همچنین تمایل به اراده یا وصیت سرپرستی ، حضانت و شهریه هر کودک ». [13]

اعتبار
در مالزی ، شخصی که وصیت نامه می نویسد باید از تشریفات مندرج در بخش 5 قانون وصیت نامه 1959 [13] پیروی کند تا وصیت نامه معتبر و مثر باشد.
بر اساس قانون وصیت نامه 1959 ، جوانترین سن برای نوشتن وصیت در 18 سالگی است ، در حالی که برای صباح ، 21 سال دارد. هنگام امضای وصیت نامه ، وصیت کننده به عنوان سازنده وصیت باید دارای عقل سلیم باشد ، به این معنی که باید از سندی که امضا می کند کاملاً آگاه باشد ، محتویات وصیت نامه خود را بفهمد. و از مصرف مواد مخدر یا هرگونه بیماری روانی م capacityثر بر ظرفیت روانی وی مست نباشد. در زمان امضاء ، او نباید تحت فشار یا تحت تأثیر بیجا باشد. علاوه بر این ، هنگامی که وصیت نامه توسط وصیت کننده امضا می شود ، باید حداقل دو شاهد حداقل 18 سال سن داشته باشند که از سلامت روانی برخوردار بوده و از نظر بینایی آسیب نبینند. نقش شهود فقط این است که موصی وصیت نامه خود را امضا کند.