سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وارثان و وکیل

وکیل پایه یک دادگستری در مشهد

دستورالعمل های پیشرو
یک طرح املاک ممکن است شامل ایجاد دستورالعمل های پیشین باشد ، اسنادی که به آنچه در مورد املاک یک فرد اتفاق می افتد و در مورد مراقبت شخصی آنها در صورت ناتوانی شخص از نظر شخصی ، هدایت می شود. به عنوان مثال ، یک طرح املاک ممکن است شامل وکالت مراقبت های بهداشتی ، وکالت نامه ماندگار و وصیت نامه زندگی باشد.
پس از دعاوی گسترده و پوشش رسانه ای پیرامون پرونده Terri Schiavo ، وکلای برنامه ریزی املاک اغلب به مشتریان توصیه می کنند که وصیت نامه زندگی نیز ایجاد کنند. ترتیبات نهایی خاص مانند دفن یا سوزاندن نیز اغلب بخشی از اسناد است.
مالیات
برنامه ریزی مالیات بر درآمد ، هدیه و املاک نقش مهمی در انتخاب ساختار و وسایل نقلیه مورد استفاده برای ایجاد طرح املاک دارد.
در ایالات متحده ، دارایی های واگذار شده به همسر یا هر موسسه خیریه واجد شرایط مشمول مالیات املاک فدرال ایالات متحده نیستند. دارایی هایی که برای هر وارث دیگر ، از جمله فرزندان متوفی باقی می ماند ، ممکن است مشمول مالیات شود اگر آن قسمت از املاک دارای ارزش بیش از معافیت مالیات بر املاک باشد. تا سال 2018 ، معافیت مالیات بر املاک فدرال 11،180،000 دلار بود. برای یک زوج متاهل ، مجموع معافیت 22،360،000 دلار است.